Sitova WiFi karta jako AP pod linuxem?

Petr Baláš petr na balas.cz
Pátek Říjen 29 12:44:10 CEST 2010

2010/10/29 Miroslav Pragl <lists.subscriber na pragl.cz>:
> Bridge = AP (bridge LAN-WLAN) nebo WiFi bridge (Bridge LAN-WLAN-WLAN-LAN)?
> Osobne mam relativne dobre zkusenosti se Zyxel 570 (to je norma B+G ale
> urcite ma N-koveho nastupce), resetuju ho jenom :-O cca 1x / 14 dni.
>
> Bohuzel v soucasnosti je ale stejne nejlevnejsim resenim koupit jakykoliv
> N-kovy router, vypnout celou WANovou cast co to jde, vypnout DHCP/firewall
> atd) a ziskat tak 4port. switch + AP

Bohuzel ne kazdy router takto jde prepnout. Resp. je hezke ze budete WAN cast
ignorovat ale pokud ma ta krabicka natvrdo nastavenou defaultroute na WAN
konektor, tak mate tak trochu problem.  BTW u jednoho routeru jsem to musel
resit pridanim dvou extra routovacich pravidel: 0.0.0.0/128.0.0.0 -> gateway
a 128.0.0.0/128.0.0.0  -> gateway coz sice funguje ale ze by to bylo zrovna
elegantni to ne (router Tenda, jeste ze ma moznost explicitne pridat routovaci
pravidla).

Jako levne a pouzitelne krabicky pouzivam CCaC - http://www.i4wifi.cz
za ty penize to umi prekvapive hodne ale 802.11n  od nich vidim jen v pasmu
2,4GHz.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz