Re: Re: Útěk ikon plochy v KDE

Artur Kudelka Artur.Kudelka na seznam.cz
Pátek Září 3 20:27:31 CEST 2010

Dobrý večer,
podle http://forum.mandriva.com/viewtopic.php?t=131459,

"Icons will be "regimented to the left" if you use one large Folder View for the Desktop.
Right Click the desktop and click desktop settings and change the desktop to Desktop.
Icons will now be individual plasmoids which you can place anywhere. "

Nemám možnost vyzkoušet, tak nevím. Snad to pomůže.

Zdraví
     Artur

------------ Původní zpráva ------------
Od: honzarezna <honzarezna na seznam.cz>
Předmět: Re: Útěk ikon plochy v KDE
Datum: 03.9.2010 19:32:08
Zdravím, tak ještě se nikdo nesetkal s mnou popisovaným problémem?
Příznaky jsou KDE 4.5.00 a Krusader 2.0 (Mandriva 2010.1 x86-64)

Honza

Dne 31.8.2010 20:57, honzarezna napsal(a):
> Díky za odpověď, ikony mám srovnané do mřížky a zamčené, přesto se po
> dialogu Krusaderu přesunou všechny doleva. Setřídění ikon vůbec
> nepoužívám a tuto kontextovou nabídku jsem nikdy nezkusil. Doufám, že to
> není vlastnost KDE...
> A ten dialog,který to způsobuje, není kopírovací, ale mazací.
> Má někdo podobnou zkušenost nebo dokonce řešení?
> Díky
> Honza

>>> Díky

S pozdravem
Honza Reznicek
Linux mandriva-hal 2.6.33.5-desktop-2mnb #1 SMP x86_64 AMD Phenom II X3
720 3,5 GHz

http://bandzone.cz/ramayana
www.ramayana.cz