Alias v KDE

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Úterý Září 7 09:38:28 CEST 2010

Tak nějak na mysli měl, jenže já si ty aliasy nastavoval skriptem přes
~/.profile.
V textové konzoli byly všechny nasetovány, když jsem se ale přihlásil do KDE
a spustil konsoli tam, tak vidím pouze aliasy nastavené globálně přes
/etc/profile. Proto jsem se ptal, jestli není v KDE něco jinak.
Dal jsem je nakonec do ~/.bashrc a teď už je to OK.
Tak snad jen kdyby se někomu chtělo mi objasnit proč v textové ano a v KDE
ne.

Jinak díky.

MH