Re: Tuhnutí spojení, problém v nastavení MTU/MSS

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Září 8 12:57:09 CEST 2010

On Mon, 6 Sep 2010, Pavel Lisy wrote:

> Dobrý den
>
> zajímalo by mě, jestli jste někdo nenarazil na podobný problém a vyřešil
> ho, případně co mohu ještě zkoumat.

Narazili. Pri pruchodu pres sit "bussines ADSL" od VOL. Cim se to presne
vyresilo ale bohuzel nevim, protoze uz jsme tehdy zkouseli mozne i
nemozne. Co se urcite udelalo byla vymena CISCO + ADSL modemy za nejaky
experimentalni modem only reseni. Zkousel jsem kuli tomu i upravenou verzi
ovladace sitove karty, ale od te doby se aktualizovalo jadro a jde to i
bez nej. Byl jsem tehdy ochoten verit uz ledascemu. Napr. me napadalo, ze
to bylo tim, ze GW bylo potreba vypnout nahodit ADSL link a pak teprve
zapnout - coz jsme za normalnich okolnosti samozrejme nedelali, protoze
proc vypinat GW ze.

> Budu vděčný i za tipy, co ještě zkusit, protože to potřebuji vyřešit.
>
> Pavel Lisý

Adam Pribyl