High Availability Firewall/Router

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Září 11 18:50:03 CEST 2010

Ahoj!

On Tue, Sep 07, 2010 at 09:06:29PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> jsme zkouseli delat migraci na corosync + pacemaker, s velmi negativnim
> vysledkem (ta konfigurace pres cman je hrozna - clovek dva radky
> z haresources prepise asi tak do 2-3 obrazovek prikazu; pritom obcas
> - nemeli jsme cas v ostrem provozu otestovat kdy - to spadne se SIGSEGV.
> Pak jsme zkusili heartbeat jako messaging layer a nad tim pacemaker,
> se zhruba stejnym vysledkem.

Vyse uvedene mi hodne pomohlo. Zustanu tedy u heartbeatu a na corosync
se vyprdnu.

Jeste mi vrta hlavou moznost nechat router na poskytovateli a udelat
firewall s proxy arp - tedy kdyby vypadl, bude jednoduche udelat bypass
(at uz fyzicky kabelem nebo nahozenim portu na switchi).

Zajimave, ze o HA se tady moc lidi nestara. To si vsichni muzete dovolit
vypadek sluzby nebo vam servery proste jednoduse nepadaji? <g>

-- Dalibor Straka