Re: Tuhnutí spojení, problém v nastavení MTU/MSS

Sobota Září 18 00:23:11 CEST 2010

On Mon, 6 Sep 2010, Pavel Lisy wrote:

> Mám na firemním GW linux (RHEL5) a pomocí vpnc (open source cisco
> klient) připojení k cisco na druhé (CISCO) straně.
[...]
> pokud na stroji, ze kterého startuji ssh spojení na cílový stroj v CISCO
> sítí nastavím:
>
> /sbin/ip route add ${ip_address} dev ${TUNDEV} table ${routetable}
> /sbin/ip route change ${ip_address} dev ${TUNDEV} table ${routetable} advmss $INTERNAL_IP4_MSS
[...]
> Zkusil jsem stejné nastavení i na GW, ale spojení tuhne
> stejně. Pomůže pouze nastavení na zdrojovém počítači.

To je nějaké divné. Co je "${TUNDEV}"? Rozhraní typu TUN by mělo být na
počítači, kde začíná VPN tunel. Podle toho, co říkáte, tak tunel začíná na
"firemním GW", ale routu nastavujete jinde.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /