Webkamera a pulseaudio

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Úterý Září 28 20:15:26 CEST 2010

Zdravím, setkal se někdo s tímto problémem?
Koupil jsem za pár šupů webkameru na hraní-je to přesně Hercules webcam
deluxe (4780401). Po připojení lsusb vypíše:

Bus 001 Device 002: ID 05a9:4519 OmniVision Technologies, Inc. Webcam
Classic

A Cheese mi ukáže ksicht.
ALE:
Když chci spustit Wine (Stalker), hra vypíše chybu:
OpenAL: cannot open sound device. A v logu hry je hláška, že nemůže
nastartovat Pulseaudio. Je já ho vůbec nepoužívám, mám ho vypnuté!
Pokud kameru odpojím a restartuju, tak alsa funguje, jak má... Z toho
soudím, že ovladač kamery startuje nějaké zvukové zařízení a dožaduje se
pulseaudio, které se pak nachází v jakémsi zkripleném režimu...
Co by se s tím dalo dělat?
Díky
Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Ono-Sendai Linux 2.6.33.7-desktop-2mnb #1 SMP x86_64 AMD Phenom II X3
720 3,5 GHz

http://bandzone.cz/ramayana
www.ramayana.cz