RE: Zkušenosti s USB WiFi jako APčko (Re: Airlive X.USB-3)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 3 20:05:50 CEST 2011

Já jsem žádnou funkční nenašel, ale možná existuje. Obecně bych se zaměřil
na wifiny s Atherosem. Já jsem nakonec použil miniPCIe kartu od Atherosu,
která v master mode rozchodit šla. Při experimentování nemá smysl používat
iwconfig, většinou není schopen wifi do master mode přepnout. Je třeba
používat hostapd, který to zvládne, pokud jsou správně napsány drivery.