RE: Zkušenosti s USB WiFi jako APčko (Re: Airlive X.USB-3)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Duben 4 22:53:40 CEST 2011

Já mám miniITX Intel D510 a tam je jeden PCI slot a jeden miniPCIe. Ten
miniPCIe je stejný jako třeba v noteboocích, takže karta je vodorovně s
deskou, takže jakýkoliv kondenzátor nebo pasiv je výš než ta karta.
Ovšem pokud tato varianta nepřipadá v úvahu, tak přeju mnoho štěstí v
hledání, i u těch miniPCIe jsem strávil několik hodin hledáním správné
karty.
Spotřeba stroje se třemi disky je okolo 60W.