Lacny NAS s linuxom

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Středa Duben 6 18:23:44 CEST 2011

Zdravím Vás!
Řeknete si, že jsem mimo. Já osobně mám doma běžné PC (tedy s pasivním
chlazením - i zdroje a z nějakým starším CPU, aby to neječelo a nežralo
zbytečně proud). Jsou v něm tři disky (RAID5). Výkon to má dobrý, když
umře jeden disk, zbudou pořád ještě dva funkční. Připojování disků
řešeno je "klikavě". Automatický backup přes skripty.

Na netu je k dispozici několik distribucí pro NAS, které toto dokáží (já
používám FreeNas - ale to je FreeBSD).

IH