Lacny NAS s linuxom

Petr Baláš petr na balas.cz
Čtvrtek Duben 7 20:59:34 CEST 2011

2011/4/7 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Jenze vyrobce uvadi 20W jako _minimalni_ spotrerebu v IDLE.
> Jako maximalni (s 2 disky, wifi kartou a plnou zatezi)
> pise dokonce 50W :-O
>
> Petr Tomasek <http://www.etf.cuni.cz/~tomasek>
> Jabber: butrus na jabbim.cz

Ale tech 50 W je VCETNE onech dvou disku, DVD mechaniky, extra sitovky
a kdeceho dalsiho, vechno zatizene naplno (disky nepretrite ctou/zapisuji,
DVD prehrava film, ...)

A tech 20 W je odber sice hole desky ale v DOSu t.j. bez jakychkoliv setricich
mechanizmu, verim ze v realu (pokud na tom nebudete honit nejaky CPU
benchmark ci distribuovane vypocty) to bude mene.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz