rozdíl mezi pm-suspend a volbou v menu Uspat do paměti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Duben 9 17:45:39 CEST 2011

Krásný víkend všem,

chcu se někoho znalého optat, co se vlastně volá v
Gnome/Xfce/Ubuntu/Mythbuntu, když kliknu (v Xfce při Odhlášení/v Gnome
vpravo nahoře v panelu) na "Uspat do paměti". Myslel jsem si, že se
zavolá "pm-suspend", ale z toho, že počítač uspaný příkazem pm-suspend
při probouzení vytuhne, zatímco když je uspaný přes menu "Uspat do
paměti" se probudí OK, jsem vytušil, že ta volba v menu dělá něco jinak.
Samozřejmě bych rád věděl co, abych uměl stroj uspat kvalitně i z
příkazové řádky, abych to mohl zautomatizovat.

Děkuji za rady a nápovědy

Petr

P.S. jsem se asi mohl podívat do zdrojáků, ale než bych to našel, tak mi
třeba někdo odpoví?

P.P.S. v jiném stroji mi naopak vytuhne volba "Uspat do paměti", zatímco
pm-suspend funguje OK, takže by skoro stálo za to umět konfigurovat ten
příkaz, co se volá v tom menu...