Git: test na vyskyt konfliktu?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 14 14:38:42 CEST 2011

Jan Kasprzak wrote:
: mam gitovy repozitar, a potreboval bych aby obcas mohl i "ne-programator"
: v nem delat zmeny stylem "vyedituji nejake soubory, a pustim skript pro
: jejich >>zverejneni<<". No a v tom skriptu je samozrejme treba resit konflikty,
: ktere pripadne mohou vzniknout. At uz k tomu pristupuju jakkoli
: (pokus o pull, stash+pull+stash-pop, commit+fetch+rebase), vzdycky je problem
: s tim, ze bych potreboval zjistit, jestli merge/rebase/stash-pop nevyrobi
: konflikt. Jak byste toto delali? Problemy jsou:

	Objevil jsem git-apply --check, a ve spojeni
s git-diff-index --full-index --binary je to zrejme to co hledam.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox