Servery Fujitsu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 17:22:44 CEST 2011

Zdravím

Běžně instaluji ty verze tower.
Kupř.
http://www.alza.cz/fujitsu-primergy-tx100-s2-d182361.htm

Se zárukou není problém, i u těch nejlevnějším je myslím servis v místě
instalace.
Nebo se minimálně ta záruka on-site dá za nějakou rozumnou částku dokoupit.
Jednou v jednom odešel zdroj a než přijel technik, tak se tam dal nějaký
jiný, aby to běželo a nikdo s tím neměl problém. Byla to ale jedna závada za
asi pět let a asi deset dodaných serverů

Na co bych si dal pozor, tak nyní už i sem přišlo snižování nákladů, tak se
do těch nejlevnějších nedávají disky pro serverový provoz, to je asi potřeba
si ohlídat.

Přímo výrobcem jsou podporované distribuce minimálně RHEL a SUSE v té míře,
že se nastartuje z dodaného CD ServerStart a instalace se dá vyklikat.
Nainstalují se i proprietární ovladače integrovaného RAIDu, HW monitoringu
apod.

Já instaluji CentOS, takže mi toto nefunguje, ale ohledně RAIDu se použije
SW linux RAID.

Co já vím, tak s nimi nebyl nikdy žádný zásadní problém i když si ho
zákazníci dali skoro do hotelové kuchyně :-)

S pozdravem
Tomáš Krbec