Dve vyvojove vetve v git-u

Dusan Msk msk.conf na gmail.com
Úterý Duben 19 10:00:40 CEST 2011

Preboha,

to chces potom ako udrzovat?

Napada ( v poradi udrzatelnosti ) ma config file, include file, premenna
prostredia a naviazany if-else v kode, prehadzovanie komentarov medzi dvomi
sadami konstant.

Drzat dva branche toho isteho scriptu len kvoli dvom konstantam ( ale kludne
milion konstantam, ked je ich mnozina v oboch vetvach totozna ) je
ucebnicova ukazka masochizmu :-)

--
msk