Hosting...

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Středa Duben 20 00:10:40 CEST 2011

Dne úterý 19 dubna 2011 13:23:31 Jiri Hosic napsal(a):
> 1) Linux prostředí
> 2) Apache, Mysql 5, PHP 5 + zajištěné průběžné aktualizace výše uvedeného
> 3) povolené .htaccess bez omezení
> 4) instalované a funkční PHP cli (command line interface) + možnost
> spouštět úlohy v čase (cron)
> 5) přístup FTPES/SFTP
>

> Vite o necem?
No, mám linuxový hosting zde: http://explorer.cz/ a jsem  spokojen Apache,
mysql, PHP5, ale si nejsem jistý tím .htaccess, ale jsou tzv. chráněné
složky(tak to označují), nikdy jsem to nezkoušel tka nevím a co se týká toho
ftps/sftp tak to taky nebude moc slavné, kdysi jsem používal ftpsync(nějakou
jeho verzi v Mandrivě)tak jsem se normálně připojoval přes sftp, ale ted´ to
znějakého dúvodu nefunguje, cena 1500 i DNS hostingem za rok.
--
 Leonardo
 ----

 ----
 Feder ajsi romňi, so buter manušňi sar džuvli.
	Cikánské přísloví