RE: Squid a data přes bránu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 24 22:01:34 CEST 2011

Router je Mikrotik a v nich se teda moc neorientuju, ale zkusím ten SNAT
vykoumat. Nebo je tady třeba někdo ovládá dobře a pomůže?
Každopádně díky za námět, tajně jsem doufal, že tady někdo něco vymyslí a
povedlo se. :) V nejhorším proxy nebude transparentní, ale natlačená pro
stanice přes GP a případně nebude vůbec. Doteď to bez ní fungovalo...