Dotaz na nastavení request trackeru

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Srpen 19 11:49:12 CEST 2011

Dd,

mám prosbu: nqainstaloval jsem u nás request tracker v. 4.0.1 a
mám s ním trošku problém: Chtěl bych mít jednak možnost zadávat
příkazy mailem, takže jsem si nainstaloval rozšíření
Auth::MailFrom, aby je mohli použít pouze uživatelé, kteří zašlou
mail ze správného From (no, je to sice slabá útěcha, ale aspoň
něco, třeba tam časem přidám PGP).
Proti tomu ovšem stojí to, že nechci nijak vytvářet "anonymní
uživatele", nicméně zase bych rád, aby tam časem byla fronta
abuse pro hlášení problémů s uživateli naší sítě...

Jak tohle konkrétně řešíte? Mě by v podstatě stačilo, kdyby byla
možnost ověřit uživatele jen v případě, že posílá nějaký
příkaz...

No a současné nastavení (snad všechny relevantní řádky):

Set(@MailPlugins, qw(Auth::MailFrom Filter::TakeAction));
Set(@Plugins,(qw(RT::Extension::CommandByMail)));
Set($UnsafeEmailCommands , 1);
Set($CommandByMailGroup, 'adm');