OT: Re: linux

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Srpen 20 21:41:34 CEST 2011

Dovolil bych i mírně odbočit od tématu... Zřetelně se totiž ukazuje, jak
nesmírně stupidní je ten tzv. "bundlovaný prodej" nebo jak se tomu
nadává... Stejně jako nechci s noťasem, který plně hardwarově vyhovuje
mým potřebám, kupovat jakýsi obskurní sotfware, se kterým je hromada
problémů a výrobce na něj neposkytuje žádnou podporu a záruku, tak
stejně hloupé mi připadá koupit noťas se svobodným systémem, který není
rozšířený a o kterém horko-kňažko seženu nějaké informace...
Nechci kupovat motérky v bundlu s šitózní vrtačkou, nechci kupovat auto
s instalovaným podnapilým řidičem. Chci si vše dokoupit sám podle svého
gustava...
Kdy už ten bundle konečně po těch desítkách let protiprávního monopolu
nějaká komise zakáže? K čemu máme tu Evropskou Uhniji...?!

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Ono-Sendai Linux 2.6.33.7-desktop-2mnb #1 SMP x86_64 AMD Phenom II X3
720 3,5 GHz

www.bandzone.cz/honzarez