OT: linux

"Martin Konečný" konecma na seznam.cz
Neděle Srpen 21 07:21:41 CEST 2011

Já si říkám jestli lidí, kteří mají takové názory žijí v normálním světě. Tento přístup nevyhovuje Vám, ale normální člověk si koupi ntb a chce na něm pracovat a ne řešit operační systém. Vy předpokládám máte dostatečně znalosti, aby jste se rozhodl, který os je pro Vás to pravé, ale pro normálního člověka, je důležitější žít svůj život než řešit problémy s os. Linux, z mého subjektivního pohledu má jednu značnou vadu, která mu brání v rozšíření mezi běžné uživatele a tím je odporný vzhled. Proto nechápu proč všichni nadávají na gnome 3. Pro mě je to neuvěřitelný skok od noční můry v gnome 2x.
Já sám svým klientům vybírám ntb bez os, případně HP s SLED jistě také musím zapracovat na úpravách vzhledu, ale výsledek je uspokojující. Ještě jednu připomenu, že nehodnotím vlastní systém, ale princip, kdy ten kdo má nějaké znalosti vnímá situaci jinak než ten kdo znalosti nemá a ani o mě nestojí.
Omlouvám se za chyby.

 Martin Konečný
 Pavlov 46
 789 85 Mohelnice
 Tel.č. +420 737 840 940
 Linux/Unix/Open Source
PVR/

 Dobrý den,

Hezký den. Martin Konečný.
-----Původní zpráva-----
Od: honzarezna
Odesláno:  20.08.2011 21.41.34
Předmět:  OT: Re: linux

Dovolil bych i mírně odbočit od tématu... Zřetelně se totiž ukazuje, jak
nesmírně stupidní je ten tzv. "bundlovaný prodej" nebo jak se tomu
nadává... Stejně jako nechci s noťasem, který plně hardwarově vyhovuje
mým potřebám, kupovat jakýsi obskurní sotfware, se kterým je hromada
problémů a výrobce na něj neposkytuje žádnou podporu a záruku, tak
stejně hloupé mi připadá koupit noťas se svobodným systémem, který není
rozšířený a o kterém horko-kňažko seženu nějaké informace...
Nechci kupovat motérky v bundlu s šitózní vrtačkou, nechci kupovat auto
s instalovaným podnapilým řidičem. Chci si vše dokoupit sám podle svého
gustava...
Kdy už ten bundle konečně po těch desítkách let protiprávního monopolu
nějaká komise zakáže? K čemu máme tu Evropskou Uhniji...?!

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Ono-Sendai Linux 2.6.33.7-desktop-2mnb #1 SMP x86_64 AMD Phenom II X3
720 3,5 GHz

www.bandzone.cz/honzarez