OT: linux

Martin Konečný konecma na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 09:37:34 CEST 2011

Zdravím,
já s Vámi naprosto souhlasím, i mě se nelíbí, že si musím pro svoji
potřebu vybírat z velice omezeného výběru zařízení bez OS, nebo s Linuxem,
ale to je ta skutečnost, kterou zřejmě odmítáte pochopit, JSME NAPROSTO
ZANEDBATELNÁ SKUPINA ZÁKAZNÍKU. Většině tento princip vyhovuje/nezájímá
je/neví o dalších možnostech - vyberte si možností je dost...
Ano, vše co jsem napsal je založeno na subjektivních dojmech, ovšem
podložených praktickou zkušeností. Moje klientky nezajímá OS, obvykle ani
HW, ale zajímájí se o vzhled - hlavně barvu ntb a přitahují je hezké tvary
a pak taky vzhled OS. Muži mají tendenci vybírat si velká zařízení s co
nejvyšším výkonem.

--
Martin Konečný
Pavlov 46