OT: linux

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Srpen 22 11:16:17 CEST 2011

Nesouhlasim,

 nedavno za mnou prisel tchan s tim, ze je uplne bez PC. A ja co se
stalo,...ze mu tam dal kolega
Windows7 (misto Xp) a on se v tom vubec nevyzna a ani nevypali CD..atd
atd. Takze vubec nejde o
windows vs linux, ale o to co se kdo nauci prvni a hlavne zadne
zmeny...Takhle to funguje u prostych
uzivatelu.

AK