Otevřené soubory na Sambě

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Srpen 24 13:37:48 CEST 2011

Ahoj,
upgradoval jsem Debian na Squeeze, samba se upgradovala na 3.5.6. Kromě
upgradu distribuce jsem ještě měnil HW a změnil locales na UTF-8, ale to
by snad s problémem nemělo souviset.
Stává se, že v smbstatus jsou vidět otevřené soubory (přes lsof ne). V
logu se objevovalo např:

 vfs_extd_audit: fchmod_acl SOUBOR mode 0x1f0 failed:  Operation not
supported

Na disku je reiserfs3, zkusil jsem mount / -o remount,acl . Vypadalo to,
že to zabralo. Ale dnes se problém objevil znovu, v logu pro změnu je:

 vfs_extd_audit: chmod_acl SOUBOR mode 0x1f8 failed:  No data available

V logu se objevují chmod_acl i fchmod_acl. Někdy je mode 0x1f0, někdy 0x1f8.
Netušíte někdo, co by s tím šlo dělat? ACL mě nezajímají, práva řeší
unixové skupiny.

Díky Láďa