Firefox a Thunderbird se nespouští a nezobrazuje se chybové hlášení

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Čtvrtek Srpen 25 15:30:34 CEST 2011

Dobry den,

jiz delsi dobu mam problem s upgrade firefoxu a thunderbirdu. Firefox mi
bezi bez problemu az do verze 3.0.19 a thunderbird bezi ok do verze
2.0.0.24. Libovolna vyssi verze nejde spustit a naopak libovolna nizsi
verze bezi. Zkousel jsem spustit Xka pod rootem i uplne novym uzivatelem a
chova se to uplne stejne, takze chybu uzivatelskeho profilu bych vyloucil.
Vsechny pozadavky bych mel splnovat:

* GTK+ 2.10 or higher (mam 2.22.1)
* GLib 2.12 or higher (mam 2.26.1)
* Pango 1.14 or higher (mam 1.28.3)
* X.Org 1.0 or higher (mam 1.9.2)
* libstdc++ 4.3 or higher (mam 6.0.13)

Bohuzel nedostavam zadnou chybovou hlasku a nevim, ceho se mam chytit.
Kdyz program spustitm z radky, chova se to takto:

$ ./thunderbird

- a ceka, nic se nedeje, uplne stejne firefox.
- plati pro verzi thunderbird-3 a vyssi a firefox-3.5 a vyssi
- verze thunderbird-2.0.0.24 nebo firefox-3.0.19 jde takto bez problemu

Zkousel jsem upgrade i z menu help -> check for updates a skonci to takto:

thunderbird-2.0.0.24 najde novou verzi 3.1.10, stahne ji a konci to
tlacitkem restartovat thunderbird. Po te vypisuje, ze probiha upgrade a po
te vse skonci, aplikace se tvari, ze je spustena, ale zadne okno nenabehne

firefox-3.0.12 se upgradne bez problemu na 3.0.19 a tato verze najde novy
upgrade na 3.6.13, ale po stisku tlacitka "get new version" operace skonci
s hlaskou Failed (Unknown Reason).

Nevite, jak mam thunderbird a firefox donutit, aby mi sdelil nejakou
chybu?

Dekuji

Marek Barton