Firefox a Thunderbird se nespouští a nezobrazuje se chybové hlášení

Milan krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 19:02:00 CEST 2011

Mel jsem tento problem po upgrade Thunderbirdu a pomohlo zazalohovat
maily a adresar a vse ostatni natvrdo smazat a znovu nastavit a pote
naimportovat maily a adresar.
Milan