Re: Co s neKILLnutelnym procesem? --- Asi objasneno

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Prosinec 1 08:36:06 CET 2011

> Od: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>

> Jestli Vám nevadí, že cenou za takto získané znalosti bude přinejmenším
> Vaše duševní zdraví... V tom případě si Vás poznamenávám a budeme Vás
> kontaktovat, hned jak se R'lyeh vynoří z oceánu. :)

Ano, poznamenejte si mne. Koneckonců, mám přijít o duševí zdraví díky geniální radě mistra z hlubin, nebo kvůli zoufalství z neznalosti? :-))

> Chyba není v pořadí fd, ale v tom, že ten driver občas neumí zavřít
> otevřený fd. Pokud pořadí prohodíte, tak se asi UDP socketu zbavíte, ale
> stejně tam bude strašit ten pseudo-zombík.

Ano, takto jsem to myslel.

> Celkově to ukazuje na nějakou nepatřičnost v tom driveru.

Už ho také podezřívám a, popravdě, zas tak moc mne to nepřekvapuje. Mám k dispozici jeho kód. :-|

No, tímto můžem asi výzkum ukončit, protože se zdá, že příčina nesmrtelnosti programu je objevena.
Díky moc za rady a navedení.
PM