XFCE: nekdo mi prepina klavesnici

Jiří Lisický LisickyJ na epos.cd.cz
Čtvrtek Prosinec 1 09:50:12 CET 2011

Jan Kasprzak píše v Čt 01. 12. 2011 v 09:27 +0100:
> David Rohleder wrote:
> : Jan Kasprzak píše v St 30. 11. 2011 v 15:34 +0100:
> : > David Rohleder wrote:
> : > : Jan Kasprzak píše v Pá 25. 11. 2011 v 15:55 +0100:
> : > : > Oto Buchta wrote:
> : > : > : Otazka zni, jestli ti nekdo pri zmene fokusu prenastavi na default,
> : > : > : nebo jestli nemas svazanou keymapu s konkretnim oknem.
> : > : > : Videl bych to za B...
> : > : >
> : > : > 	Ja bych rekl ze ne, protoze to by se po vraceni fokusu do puvodniho
> : > : > okna prepnula zpet, coz se nedeje.
> [...]

To mi něco připomíná. Otázka je jestli si vzpomínám přesně. V nějaké
předchozí verzi Fedora/Gnome jsem si nastavoval klávesnici přes
xorg.conf a v Gnome mi přehodilo na něco jiného. Prohledal jsem myslím
gconf a tam jsem našel nějakou další definici klávesnice, které mi to
přepisovala.

Dívám se tam teď a našel jsem větev /desktop/gnome/peripherals/keyboard

Nevím teda jestli XFCE používá gconf.