systemd zahlcuje konzolu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 1 16:21:32 CET 2011

	Zdravim,

jak se v systemd rekne, aby na konzolu psal jen startovaci hlaseni pri bootu,
ale uz ne provozni chyby? Ted konkretne nejsem schopen na relativne dost
pouzivanem serveru psat neco na konzole, protoze mi do toho systemd-logind
pise zpravu o kazde vytvorene a kazde ukoncene session.

	Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox