Pg+dSpam: zvyseni vykonu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 13 10:56:47 CET 2011

Jan Kasprzak wrote:
: 	Analyze se pousti kazdou noc, v tom problem neni.
: Jeste teda k shared_buffers: ja jsem to vcera zkusil zvysit, ale jak daleko
: je mozne jit? Ten stroj ma 64 GB RAM, pricemz rekneme tak polovinu bych
: potreboval zachovat pro jine ucely. Zvysil jsem buffery na 256 MB, pricemz
: jsem kvuli tomu jeste musel zvysovat kernel.shmmax. Samotna databaze
: dSpamu (du -sk na adresar pgsql/data) zabira ted neco pod 63 GB.

	Zkousel jsem zvysit buffery na 32 GB, ale neproslo to.
Zprava v logu byla stejna jako kdyz je male shmmax, ale zvetsovani
shmmax nade vsechny meze nepomohlo. Nakonec jsem vyzkousel ze s 8 GB
to jeste nenastartuje a se ctyrma GB ano. Je to jeste nejaky
dalsi limit nez shmmax?

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox