Sdileny kalendar

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Prosinec 14 11:35:43 CET 2011

2011/12/13 Dusan Msk <msk.conf na gmail.com>:
> Ahoj.
>
> Riesil som to tak 5 rokov dozadu a na nic pouzitelne som nenarazil.
> Skoncili sme u Google Apps.
>
> --
> msk

Vím, že to, co teď napíšu, bude znít jako reklama na velké G, ale
berte to jako fakt.

Nadrzo se přiznám, že jsem to také vyřešil přes Google Apps a naprostá
spokojenost.
Nedokážete si představit, kolik stovek hodin ročně jsem NEMUSEL trávit
nad administrací
vnitřní podnikové infrastruktury, odblokovávání 25ky ze spamlistů
kvůli botnetům,...

Jediné woknouzy tam doteď běží ve virtuále jako terminálový server s
klientem Money,
všechno ostatní je Ubuntu a kdo chce mít wokna, musí se o ně starat sám :-)

A proč by ne, když na 95% práce stačí Google Chrome a rdesktop :-)
Na těch zbylých 5% je pak otevřená opice a gimp a podobné nástroje.

No a pro vývojáře samozřejmě IntelliJ :-D

Ano, Google Apps mají jistá omezení, ale na žádná zásadní, která by nešlo
dotáhnout právě otevřenou opicí, jsem při nasazení nenarazil.

Kdo nezkusil, těžko uvěří, jak rychle si obchodníci a projekťáci
zvyknou na online editování dokumentů...

--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com