Sdileny kalendar

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Prosinec 14 21:35:00 CET 2011

Dobrý večer,

děkuju za nápady a návrhy, zkusím si to postupně nějak projít a
vyzkoušet...

Ještě mě kolega upozornil, že jsem zapomněl zmínit sdílené úkoly,
jejich zadání a případně nějaké sledování... Uměla by některá z
Vámi navrhovaných aplikací (SOGo, Kerio connect apod.) něco
takového?

Co se týče Google, pak musím říct, že nemám přílišnou důvěru v
cloudová řešení a navíc mi vadí data, která jsou uložena bůhví
kde a kdoví, kdo k nim má přístup...

Mě napadlo, že bychom na toto mohli použí RT-čko, ale pokud by to
mělo nějakou těsnější integraci ke kalendáři a spravovalo se
to na jednom místě, tak by to asi bylo s výhodou...

Děkuje a zdraví
Honza Marek