Sync reorganizace stromu

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Pondělí Prosinec 19 13:05:38 CET 2011

On Mon, Dec 19, 2011 at 12:33:04PM +0100, Vladimir Macek wrote:
> Zdar!
>
> Mam 50G+ fotek a prubezne to zalohuju rsyncem na vzdaleny server pres
> docista pomalou linku. Chci udelat reorganizaci souboru do jinak nazvanych
> adresaru, kompletne to preskladat. Ale nechce se mi tlacit 50G pres moji
> slabou linku znova.
>
> Nevite o nastroji, ktery by syncnul tu reorganizaci za me? Reorganizovat to
> a zaroven psat skript plny prikazu mv, abych ho na vzdalenem serveru
> pustil, je zdlouhavy. Uz takhle nad fotkama stravim hodiny.
<krátene />

> Snad si to nebudu muset naprgat sam, ono to v principu pro muj pripad
> nebude extra slozite... Ale zatim jsem nic nenasel.

Nikdy sm to neskúšal, ale možno by šlo urobiť ak máte aktuálne oba
stromy zosynchronizované to, že dáte nad oboma „git init“. Následne u
seba urobíte preskupenie a zmenu push-nete do stromu na serveri. Nemali
by sa prenášať objekty, lebo máte tie isté, len štruktúra. Následne by
malo stačiť dať „git checkout“.

Je to len taký hrubý nápad, chcelo by to testnúť na niečom menšom
niekde.

--
Marián Čavojský