Sync reorganizace stromu

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Prosinec 22 15:42:29 CET 2011

Jednoduchy dotaz - urcite by slo se napsat skript, ktery ty mv
vygeneruje. Date ho?

Podle mne to je jednoduche - staci si udelat kopii stromu lokalne,
projit do hloubky jeden strom a vytvorit si mapu, kde klic bude hash a
hodnotou cesta
a potom totez pro druhy

A potom jednoduse (psano v Jave, nejsem si ted stopro jist zapisem v bashi)

for(Object hash: puvodniFajly.keys()) {
     if(puvodniFajly.get(hash)!=null && noveFajly.get(hash)!=null)
    System.out.println("mv "+puvodniFajly.get(hash)+" "+noveFajly.get(hash));
}
A k tomu jednoduse vygenerovat skript pres find -type d na vytvoreni adresaru...
Prace na pul hodky max ...