SFTP-only ucet

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 2 12:20:34 CET 2011

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. wrote:
: Dobry den,
:
: 	jestli jsem neco neprehledl, tak jste jeste zapomnel
: na protokol ftps. Podpora je ve vetsine ftp serveru (vsftp, proftp).

	Tohle ma nevyhody s autentizaci a s tim, ze chci mit
v FTP serveru autentizaci pokud mozno uplne vypnoutou (jen anonymni FTP).

[Off-topic: vsftpd sucks - uvazoval jsem ze misto proftpd dam vsftpd,
 ale neumi rozumne v jedne konfiguraci rict at posloucha na vice adresach.
 A protoze neumi ani include v konfiguracnim souboru, je konfigurace o dost
 slozitejsi nez by mohla byt, protoze dneska kazdy FTP server potrebujete mit
 minimalne na dvou adresach - IPv4 a IPv6. A vsftpd neumi ani v4-mapped ipv6.]

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox