preklad php s podporou firebirda

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Únor 3 10:47:17 CET 2011

DD,
mam SUSE SLES11SP, potrebuju $subj.

Zkusila jsem oeditovat spec soubor, podarilo se mi prelozit php a
vytvorit si funkcni rpm pomoci build s balícky firebirdu ze SLE11SP1,
ale tam je verze Firebirdu 2.1.3.

Chtela jsem to prelozit s verzi 2.5, kterou beru z
FirebirdCS-2.5.0.26074-0.amd64.rpm.
Mam sice intel, ale pri nainstalovani to nevadi, balicek pro x86_64
jsem nenasla, tento firebird mi funguje.

Nakopirovala jsem balicek mezi ostatni balicky z distribuce, oeditovala
spec soubor, do requires jsem napsala Firebird a pri spusteni mi build
hlasi
nothing provides Firebird

Pritom v tom rpm je vevnitr napsane PROVIDES
Firebird

libfbclient.so.2()(64bit)

libfbembed.so.2.5()(64bit)

libgds.so

FirebirdCS

Zkousela jsem cely balicek prejmenovat na
FirebirdCS-2.5.0.26074-0.x86_64.rpm, aby vypadal stejne jako ostatni
balicky v adresari, ale asi to byl nesmysl. Z
kousela jsem do spec souboru do verze requires napsat i libgds.so nebo
FirebirdCS misto Firebird, ale vysledek je stale stejny.

Uz me nic nenapada, budu vdecna za kazdy napad.
Diky
--Katerina