preklad php s podporou firebirda

Jan Houstek Jan na houstek.net
Pátek Únor 4 12:16:47 CET 2011

On Thu, 3 Feb 2011, Katerina Bubenickova wrote:
> Měla jsem to v BuildRequires, když jsem to vyhodila, tak
> configure: error: libgds, libib_util or libfbclient not found!
>
> ten libgds.so i libfbclient.so.2()(64bit) je v PRROVIDES v tom
> Firebirdovém balíčku, jen nevím, jak ho tomu buildu vnutit

Blbá otázka, ten balík s knihovnami je v okamžiku kompilace php
nainstalovaný? Neznám SUSE, ale některé distribuce mají zvlášť -devel
balíky, ten je také třeba mít nainstalovaný.

Jak vypadají parametry configure ve specfile? Já rebuilduju php pro RHEL5
s volbou

--with-interbase=shared

pokud je knihovna jinde než ji configure hledá, mělo by fungovat

--with-interbase=shared,/path/to/firebird/libs

-- HH