udev nevytvari /dev/block, /dev/disk, /dev/sd* a /dev/md*

Petr Baláš petr na balas.cz
Neděle Únor 13 15:43:46 CET 2011

No pokud ten block device vyrobim rucne, tak funguje (resp. ja ho vytvorim
v /lib/udev/devices a on ho pak jen pri startu nakopiruje do /dev ale
netusi, zda to neni Debian specialita).

2.6.37 bych snad ani nepovazoval za zastaraly :-)