Bacula a pomalé zálohování

Oldrich Balak obalak na atlas.cz
Neděle Únor 13 15:44:42 CET 2011

Zdravim,
dela to ze vsech klientu nebo jen z nektereho? Vyskytl se mi obdobny
problem tento tyden z jednoho noveho klienta a zatim nevim co s tim. Ssh
a ftp bezi bez problemu, bacula da max. 20kB/s. S ostatnimi klienty neni
problem. Zalohujeme ~150 stroju s ruznymi systemy, server Debian, kde to
jde Bacula z balicku, jinde prelozena. Denne az nekolik desitek TB.
Zkusil jsem to pustit proti jinemu bacula serveru se stejnym vysledkem,
takze je to zrejme na klientovi.
Oldrich Balak