Desetkrát větší kernel moduly

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pátek Únor 18 14:11:37 CET 2011

Tak se zdá, že na vině je překladač.
Podíval jsem se na výsledný .ko soubor via objdump
a bylo v něm obrovské množství debug symbolů.
Pokud jsem vyměnil gcc 4.4.5 za 4.3.5, debug symboly
tam nebyly. Vypadá to, že ani gcc 4.4.3 je tam nevkládá
(tím jsou přeložené moduly z distribuce). Neví někdo,
jaký je rozdíl v default nastavení mezi gcc 4.4.3 a 4.4.5
případně jak vysvětlit gcc 4.4.5, že tam ty symboly nechci ?

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.