Debian Squeeze qemu-kvm, libvirt, ...

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Neděle Únor 20 23:18:26 CET 2011

Dakujem, pomaly sa v tom zacinam zorientovavat a uz sa mi podaril
spojazdnit aj prvy virtualny stroj :) virt-install "mrzol" pravdepodobne
preto, ze sa automaticky snazi prepnut do guest konzole, co je podla
manualu standardne vnc klient. Na pripojenie som nainstaloval virt-viewer,
ktory sa dokaze spojit cez ssh spojenie.

S pozdravom,
M. Tirsel