caste pady OS

Milos Prudek info na prudek.com
Pondělí Únor 28 16:34:28 CET 2011

Mohu uzavřít toto téma. Systém přestal padat po instalaci nové
videokarty Geforce GT240. Systém běží na proprietární ovladač NVidia, a
dokonce se všemi RAM moduly s různým timingem a CAS latencí. Běží už 11
dnů bez restartu.

Adam Přibyl na to přišel. Děkuji Adamovi a všem ostatním za pomoc,
ochotu a podporu.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries please **