Nebyl nalezen subjekt

smidl na antaris.cz smidl na antaris.cz
Úterý Leden 25 16:04:27 CET 2011

Kde je ta odpoved?

-----Původní zpráva-----
Od:	Lumir Jasiok [SMTP:lumir.jasiok.fs na vsb.cz]
Odesláno:	26. ledna 1999 10:23
Komu:	linux na muni.cz
Předmět:	RE: tragikomedie

Dobry den.
Chtel bych podekovat  "Yenyovi" za odpoved na clanek " Linux není pro
me " na Neviditelnem psovi, ktery napsal pan Malek.
Cetl jsem ho az dneska, ale opravdu me trosku rozlobil.
Prece mu nikdo nemuze za to ( autorovi clanku )  , ze ani neumi
rozdelit disk nebo kdyz uz to neumi, tak si alespon koupit knihu, ve
ktere se instalace popisuje ( i kdyz jen obecne, ale podle mne to
staci ), jako je napriklad "Pouzivame Linux ". Kdyz jsem prvne
instaloval Win95 tak jsem mel zhruba stejne problemy jako pri prvni
instalaci Linuxu, ale v Linuxu jsem je vyresil rychleji. ( Nez se mi
podarilo nainstalovat korektne Win95, tak to trvalo jeden den, ale
Linux se mi podarilo nainstalovat bezproblemove za hodinu a to jsem
byl naprosty zacatecnik v UNIXech.

	S pozdravem

				Lumir Jasiok