Nebyl nalezen subjekt

marccrab na marccrab.cz marccrab na marccrab.cz
Úterý Leden 25 16:04:27 CET 2011

Vazení,

chtel bych se zeptat na reseni meho problemu:

jako zacinajici uzivatel Linuxu jsem si nainstaloval RedHat 5.1. Vse probehlo OK, ale gr. prostredi X se mi jevi tak, ze mam dve obrazovky LEVOU a PRAVOU, v pulce jsou rozdeleny zezhora dolu neviditelnou linkou a vsechny obrazky funguji synchronne-dvakrat. Pismo je kondenzovane. Mysi se pohybuji v LEVE polovine.

Pokud mi budete moci poradit budu velice rad.

Zkousel jsem XVIDTUNE - ale tak to nejde.
Nastaveni jineho rozliseni a jinych frekvenci - taky nic.
Muj typ MONITORU je    LEO  Comfortview 17 cx

Dekuji

Stepan RYBA
marccrab na marccrab.cz