Nebyl nalezen subjekt

cz-comp-linux na pandion.vslib.cz cz-comp-linux na pandion.vslib.cz
Úterý Leden 25 16:04:27 CET 2011

Michal Bohata wrote:

> Zdravim
>
> Mam ke sve spokojenosti instalovane jadro 2.0.36 na notebooku.
> Chodi zvukova karta i sitova karta.
> A ted bych chtel udelat upgrade , ale chci se zeptat zda je mozne udelat upgrade
> na nove jadro s pouzitim modulu ktere mam vyzkousene a funkci.
> Jednou jsem to zkusil a sitova karta (PCMCIA) se chytla ale zvukovka
> CS42xx chip ne.
> Ted se chystam udelat pokus cislo dva.Jak na to ?

Já jsem s tím měl také problémy. Red Hat totiž ještě nevytvořil sndconfig pro 2.2.x
jádro. Tak jsem se chvilku pošťoural v /etc/conf.modules a přidal jsem tam 2
aliasy:

alias sound-slot-0 ad1848
#alias sound-service-0-0 ???

po kterých se marně zháněl kerneld v logu. Tím prvním jsem skusmo přiřadil modul AD
převodníku a s tím druhým si nevím rady. Původní aliasy vytvořené sndconfigem jsem
zaremoval:

#alias sound ad1848
#alias midi v_midi opl3

původní options jsem nechal zachované.

Po tomto zásahu mi začalo fugovat zařízení /dev/dsp, takže si můžu dál přehrávat
MP3 a CDčka (/dev/mixer)

Nechodí:
- /dev/midi
- playmidi (OPL3)

Pokud někdo zjistíte něco dalšího, nenechte mě prosím v nevědomosti.

Jura

--
Jiri Sasek                      -°)                          (°-
Jiri.Sasek na artisys.cz           /\\  Join the penguin force  //\