Printscreen program

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pátek Leden 7 01:18:50 CET 2011

2011/1/6 Martin Tiršel <lk na blackpage.eu>:
> Zdravim,
>
> neviete niekto, ci existuje nejaka utilita namiesto gnome-screenshot, v
> ktorej by sa dala vyznacit len urcita cast obrazovky a z nej printscreen?
> Potrebujem nejake klikatko :) Orezavanie v grafickom editore je dost
> nepohodlne.

No já raději použiju GIMP. Teď jsem to počítal - dělá to přesně
13kliků krysou a dvoje tažení krysou.
A to od spuštění GIMPu (dva kliky),
sejmutí obsahu okna (tři kliky a tažení),
ořezání podle výběru (tři kliky a tažení),
uložení souboru (tři kliky a zadání názvu souboru, popřípadě pár kliků
navíc pro výběr formátu a adresáře)
zavření gimpu (dva kliky)

A to mi opravdu jako nepohodlné nepřipadá. Naopak mi to umožní ořezat
přesně to, co chci, a to s možností vrátit se zpět při chybě výběru
;-)
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com