Doporucte prosim SIP providera

Kazimír Heczko heczko na microsys.cz
Sobota Leden 8 11:02:44 CET 2011

Dne 7.1.2011 18:39, Mailing lists napsal(a):

> Zdravim,
>
> taky mam SIP ucet u 802.cz a muzu jen doporucit. Rychla a bezproblemova
> registrace, zadne dlouhodobe zavazky, jen minimalni mesicni provolavka.
> Za zhruba rok pouzivani bez vypadku.

Dobrý den,

pokud to chcete pouzit pouze na zkousku, tak je mozne si u Ha-loo zdarma
zapujcit cislo na hodinu.
Jinak taky pouzivam 802.cz a muzu potvrdit bezproblemovy provoz.
U 802 musite msicne provolat min. 20 Kc, napr. u ha-loo nemusite platit
nic. Pokud to potrebujete pouze na zkousky muze byt prijatelnejsi prave
ha-loo nebo jiny operator, ktery nema minimalni mesicni plneni.

Kazimir Heczko