Prehravac s Xvid

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Leden 16 13:16:27 CET 2011

Díky, budu se muset po něčem kouknout. Ten, který jsem koupil je tenhle:
http://www.eberry.cz/elektronika/dvd-prehravace-a-rekordery/prehravace-stolni/dvd-prehravac-hyundai-dv-2-x-361-du.html

Vypadá, že má všechny parametry, ale v praxi je naprd...
Budu si muset připlatit. Máte někdo přehled, které typy se dají koupit
dneska?
Díky
Honza