zajímavý problém s wifi / karta není vidět v lspci

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Středa Leden 26 20:11:39 CET 2011

Dne 26.1.2011 16:09, Pavel Kankovsky napsal(a):

> Dovolím si tvrdit, že rfkill zařízení od PCI sběrnice neodpojuje.
> A když ho jádro vůbec nevidí, tak ani nemůže ovládat jeho rfkill.

Začínám si myslet že by to mohl být HW problém, protože ono to zřejmě
blbne i ve Windows (karta se neukáže ani ve správci zařízení). Až doteď
jsem si myslel že ve Win to funguje OK.

Karta je koupená v bazaru za pár šupů, tak bych nevylučoval problém
tohoto rázu (např. nějaký studený kontakt?). Na druhou stranu jakmile
začne fungovat tak funguje až do restartu - to asi mluví proti HW
problému tohoto typu.

T.V.