Přepsání skupiny u udev

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Leden 27 08:15:40 CET 2011

Pavel Kankovsky napsal(a):
> Zkusil jste udevadm test?

Nezkusil, díky za informaci. Udev howto uvádí zřejmě starší utility,
které už na Lennym nejsou

Petr Tomasek napsal(a):
> Jen tak ze zvědavosti: k čemu potřebujete (nestadnardně) vědět, zda
> se chown vykonal? Co se stane, když tam prdne jak RUN, tak GROUP?

Protože hledám důvod, proč to nefunguje. Mohlo to být špatným pravidlem,
že se sktipt vůbec neprovede atd. Takto vím, že se provedl, skupinu
nastavil, ale pak ji něco vrátilo zpět. RUN+GROUP bude redundantní, to
snad ani nemá cenu zkoušet.

Slávek Banko napsal(a):

> 1. Opravdu je u ATTR jen jedno rovnítko?

Měly by být dvě, díky. Ale na VID:PID to zjevně reaguje, takže to nebude
ten problém.

> 2. Zkoušel jste skupinu nastavit pomocí udevu?
>    Přidáním GROUP="skupina"

Zkoušel, ale tam ani nevím, zda se změna skupiny provedla. Viz moje
odpověď P.T.

Pokračování večer, zatím díky všem za reakce.
Láďa