odesílání e-mailů v nesmyslné kódové stránce

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Leden 29 11:41:27 CET 2011

Dne 27.1.2011 18:52, Ivo Hanuška napsal(a):
> Slavní členové konference,
>
> zažívám silně zvláštní a individualistické chování u jednoho z mých
> serverů na SuSE Linuxu (starší distribuce, verze 9.3 v 64 bitech).
> Zvláštnost tkví v tom, že server ukládá na disky asi v jiné znakové
> sadě, než UTF-8. Když se pokouším odeslat mail (přes PHP, funkcí mail)
> přijdou již hlavičky tak pošramocené, že je klient odmítá použít (hádám,
> že server maily uloží v nějaké jiné znakové sadě pro MTA a to je pak už
> pošle, jak je má uložené). Zkoušel jsem nastavit locales příkazem:
>
> setlocale(LC_ALL, 'cs_CZ.utf8', 'cs_CZ.UTF8', 'cs_CZ.utf-8',
> [...]

Taky si nastavit správnou znakovou sadu v PHP a WWW serveru asi tam máš
kolizi mezi PHP a WWW a vyleze s toho zmetek.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Člověka většinou žene ctižádostivost. Ale pak stejně vzpomíná jen na ty
lidské momenty. Alespoň já jo. V tomhle věku se už přestanete hnát nahoru,
protože buď už tam jste, anebo zmoudříte a víte, že se tam nic zvláštního
neděje. Že člověk tam leze jen proto, aby tam byl. A když tam jste,
koukáte se rychle dostat dolů, protože tam je tepleji. A jedná se o to,
aby člověk během svého vývoje nezhloupnul. Aby se nezačal klanět sám sobě,
protože pak se přestane vyvíjet.
		-- Sovák